Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Κουμπαράδες...η αρχή!

Να μαι και εγώ! Αργησα αλλά ήρθα, αυτό έχει σημασία...
Μεγάλο το καλοκαίρι μου φάνηκε φέτος και κομμάτι βαρύ και ασήκωτο αλλά η ευτυχία είναι οτι επιστρέψαμε όλοι σώοι και αβλαβής! Ολα τα άλλα θα τα φτιάξουμε, ετσι δεν είναι κορίτσια μου?

Λοιπόν πάμε στα ωραία τώρα. Για να εξιλεωθώ που άργησα να επιστρέψω και που εξαφανίστηκα και απο τα σπίτια σας αλλά κυρίως για τον σκοπό μας που είναι ιερός, επιστρέφω με μια καλή πράξη!
Με 2 κουμπαράδες για την δράση Ελληνίδων μπλόγκερ. Μάζευα εδώ και μήνες άδεια μπουκάλια και κουτάκια οπότε τώρα αρχισα να τα αξιοποιώ και πολύ χαίρομαι!
Μιας και οι καιροί είναι δύσκολοι, οι κουμπαράδες μου είναι με ότι υλικά έχω και με οτι τεχνική έχω μάθει μόνη μου. Ελπίζω να σας αρέσουν και τώρα που πήρα φόρα θα έρθουν και άλλοι.



Το γυάλινο βαζάκι μας για αυτούς που αγαπούν τα λουλούδια!




Και το μεταλλικό βαζάκι μας για αυτές που αγαπούν το ροζ και τα αισιόδοξα μηνύματα! 
(το πιστευω αυτό το μήνυμα για αυτό και δεν ήθελα να το σβήσω)

Ρένα μου έρχομαι να σε ειδοποίησω για την παραλαβή τους και μόλις ετοιμάσω και τους υπόλοιπους θα τους στείλω όλους μαζί.
Χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω, σας φιλώ!

12 σχόλια:

  1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή λοιπόν στους κουμπαράδες σου.... οι δύο πρώτοι πάντως είναι όμορφοι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Καλή αρχή!...με τους κουμπαράδες όποιος ξεκίνησε κόλλησε....σίγουρα και με σένα θάχει συνέχεια το θέμα...σε διαβάζω και ορεξάτη...
    Καλή συνέχεια λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλώς γύρισες λοιπόν-)))είχα αρχίσει να ανησυχώ βρε-)))
    όλοι οι κουμπαράδες είναι ιδιαίτεροι...ούτε που θα σκεφτόμουνα να εκμεταλλευτώ όλα αυτά τα υλικά.
    Εύγε κοριτσάρα....και εύχομαι καλή αρχή πάλι-))
    πολλά φιλιά και ευχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΑΦΗΣΑ ΜΗΝΥΜΑ ΕΧΘΕΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς μας ήρθες με τους ωραίους κουμπαράδες σου...
    Να είσαι καλά και να δημιουργείς!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφοι!!! Φιλάκια και... καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αρχή, ως γνωστόν, είναι το ήμισυ του παντός και επειδή είναι εθιστικοί,εύχομαι ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
    Στη Θεσσαλονίκη,αδελφές μου,στη Θεσσαλονίκη!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σας βρήκα! Είναι πολύ όμορφη η προσφορά σας! Είδα τους κουμπαράδες σας στο blog της Δράσης και αποφάσισα να σας επισκεφτώ. Καλή επιτυχία στο μπαζάρ, θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοριτσάκια μου ευχαριστώ!! Κάτι έκανα μωρε η χαζή και δεν είχα καταλάβει οτι ειχα ενεργοποιήσει αυτό που πρέπει πρώτα να εγκρίνεις τα σχόλια και το είδα τώρα!! Καλά ε? Ασε δεν το χω λέμε!!
    Τελοσπάντων απο εδω και στο εξής θα το κοιτάζω νύχτα μέρα!!
    Φιλια πολλα πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σε ευχαριστώ για την επίσκεψη σου και τα καλά σου λόγια!!οι κουμπράδες είναι υπέροχοι!!έγω δεν με βλέπω να προλαβαίνω να φτιάχνω κάτι...:-) σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειοι οι κουμπαράδες σας!!!Μπράβο!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας μου δίνουν μεγάλη χαρά! Πέστε κάτι!