Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Καλό φθινόπωρο!

Γεια σας,
Καταρχήν ευχομαι να σας βρίσκω όλες και όλους καλά.

Εκανα ενα μικρό διάλειμμα ή και μεγάλο μπορείς να το πείς...αλλά σημασία έχει οτι είμαι ακόμα εδώ ανάμεσα σας και αγαπώ ακόμα αυτες τις χειροτεχνίες μου και όλη αυτή την όμορφη παρέα.

Το διάλλειμα είναι πάντα αναγκαίο για μένα, θέλω να σταματώ για λίγο το ότι κάνω και να το κοιτώ απο απόσταση. Σαν να είμαστε θυμωμένο ερωτευμένο ζευγαράκι που κάνει σκέρτσα. Γιατί και η δημιουργία έρωτας είναι και περνάει απο όλες αυτές τις φάσεις...

Και μετά το αποζητώ με περισσότερο ενθουσιασμό, καθαρό μυαλό και μεγάλη όρεξη...Ετσι είναι. Αγαπή δίχως πείσματα, δεν έχει νοστιμάδα.

Εγιναν πολλά απο την τελευταία μου ανάρτηση και ευτυχώς όλα καλά...

Οι ζωές μας αλλάζουν απο την μια στιγμή στην άλλη και πολλά συμβαίνουν αλλοτε όμορφα και άλλοτε άσχημα. Μαθαίνω ακόμα να τα αντιμετωπίζω...

Ηθελα μόνο να σας πω μια γλυκιά καλησπέρα, να σας πω οτι μου λείψατε και θα σας επισκεφτώ σιγα σιγά όλες και να σας ευχηθώ να έχουμε εναν όμορφο χειμώνα με πολλές δημιουργίες και δράσεις που θα μας κρατούν ζεστούς. Μεταφορικά και κυριολεκτικά.

Στην επόμενη ελπίζω να έχω κάτι να σας δείξω, είναι πολλά στην μέση απο το καλοκαίρι αλλά ας όψονται τα πείσματα που λέγαμε παραπάνω!

Φιλια πολλά

20 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα. Αρκεί που μας θυμάσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Μαζί με το καλωσόρισμασου έχω και ένα βραβείο!Πέρνα απο το blog μου να το πάρεις!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλό φθινόπωρο , να περνάς καλά με ότι κάνεις!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε!που είσαι εσύ!!!Μεγαλο το διάστημα της απουσίας σου και αισθητό!!Ευχομαι να είσαι καλά , χαρούμενη και οι μήνες της δημιουργίας είναι μπροστά μας!!!Καλό σου μήνα και με το καλό να μας επισκέπτεσαι!!!Την αγάπη μου με ένα φιλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλό φθινόπωρο ζουζούνα-)))
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλώς βρεθήκαμε.. ωραίο το κείμενο σου , τρυφερό, συγκινητικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...Kαλημερα κοριτσι..χαρουμενο Χειμωνα να χουμε..να σαι καλα..ο Κυριος να ναι μαζι σου..καλη συνεχεια..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μικούλα αγαπημένη...
    Η επόμενη ανάρτηση ΘΕΛΩ να έχει ένα απ΄τα δυο χρώματα του φόντου... ροζ ή γαλάζιο! ;-)
    ΑΦιλάκιααααααααααααααα! πολύχρωμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό φθινόπωρο και περιμένουμε έργα σου σύντομα!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό φθινόπωρο και περιμένουμε έργα σου σύντομα!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό φθινόπωρο, Μίκα !!! Με χαρά θα δούμε τις νέες σου δημιουργίες...κοιτα μήν ξαναχαθείς!!!! Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψή σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολλα φιλιά και ευχαριστώ για το Σαντορίνη σχόλιο-))))

    Καλό βράδυ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλη μου το blonging δεν μόνο επίδειξη των όσων φτιάχνουμε, παρεούλα είναι..και μόνο η παρουσία σου μιλάει από μόνη της.όλες περνάμε μία φάση αποστασιοποίησης από ΟΛΑ..κι εγώ το περνώ..μα .αντιστέκομαι...είμαι σίγουρη οτι θα μου λείπετε οπότε..Καλημέρα γλυκιά μου, καλώς ήρθες ,άσε τη διάθεση της δημιουργίας να έρεθι μόνη της να σε αγγίξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό και όμορφο φθινόπωρο Μίκα μου!!!
    Ετσι ειναι... όλοι χρειαζόμαστε ένα διάλειμμα!!!
    Μας έλειψες πάντως!!! :)
    Να είσαι καλά!!!!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να σαι καλα και να κανεις οσο διαλειμματα νιωθεις πως χρειαζεσαι!!!!!!!να προσεχεις τον εαυτο σου!σε φιλωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας μου δίνουν μεγάλη χαρά! Πέστε κάτι!