Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Ηρθε η ώρα των μπαχαρικών...

Καλημέρα γειτονιά!
Λοιπόν σας μύρισε κάτι;  Tα μπαχαρικά δεν σας έσπασαν τη μύτη; Τόσες μέρες παλεύω να τα συνδυάσω και να είναι έτοιμο το δημιούργημα πάνω στην ώρα! Ελα μου όμως που ήταν δύσκολο κεφάλαιο τα μπαχάρια και θέλει μαεστρία γιατι αλλιώς δεν "τρώγεται" το δημιούργημα και έτσι μας πήρε λίγο παραπάνω... Αλλά άξιζε τον κόπο, ευφρανθηκε η ψυχή μου με τόσες μυρωδιές!

Κύμινο το λατρεμένο μου, κόκκοι πιπεριου, τριμμένο πιπεράκι, φύλλα δάφνης και κόκκινες καφτερές πιπερίτσες. Τα ανακατεύουμε και ορίστε!




  


Και πάμε και στο γλυκάκι...
Λίγο κανελλίτσα σε σκόνη η πρωταγωνίστρια, λίγη κανελλίτσα σε ξυλάκι για διακόσμηση, μαυρη ζαχαρίτσα για την γλύκα, μαύρο τσαι για την ζεστασιά που μας χαρίζει, λίγα γαρίφαλα και σταφίδες για την τελευταία πινελιά.






Σας το λέω ειλικρινά μοσχομυρίζουν!!!Ακόμα και κρυωμένη που είμαι οι μυρωδιές είναι πολύ έντονες. Μου αρεσε τοσο πολυ που καταφερα να κάνω κατι αξιοπρεπες με υλικα απο την κουζίνα μου και ειδικα με τα μπαχαρικα που είναι η μεγαλη μου αδυναμια. Και χρησιμοποιησα αυτα που αγαπω περισσοτερα σαν πρωταγωνιστες. Την κανέλλα και το κυμινο.


Δε υπήρχε περίπτωση να μην βοηθήσω σε αυτό το σκοπό, στην ενίσχυση του Χριστοδούλειου Ιδρύματος Προστασίας παιδιών. Τα ρολογάκια μου θα πάρουν μέρος στην έκθεση που θα γίνει στις 24/11 και θα προσπαθήσω να είμαι και εγω εκεί για να ενισχύσω και με την αγορά μου το ίδρυμα αυτό.

Ευχομαι απο καρδιάς να στολίσουν τα σπίτια αυτών που θα τα αγοράσουν, να τους χαρίσουν όμορφες μυρωδιές και κυρίως όμορφες στιγμές!

 Σας φιλώ και εύχομαι η έκθεση να εχει την επιτυχια που της αξίζει και πάντα η γειτονια μας να βοηθά και αγαπά!






13 σχόλια:

  1. Πρωτότυπα και μοσχομυριστά!!!!!!!!!!! Τί ωραία ιδέα!!!!!
    Μπράβο σου, Μίκα!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή τους επιτυχία!!!!
    Θα τραβάνε το χρόνο από τη μύτη με τόσες μοσχοβολιές!!!!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκτός από πολύ όμορφα είναι και πολύ μυρωδάτα τα ρολογάκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λέω και εγώ, το μυρίζει...τι μυρίζει;
    Τι καλή ιδέα Μίκα μου και ο σκοπός ιερός!
    Ελπίζω να πέρασε και το κρύωμα, γιατί τέτοιες μέρες δεν "λέει"!
    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ!!!!
    ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΜΟΣΧΟΜΥΡΙΣΕ!!!!
    ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω την κανέλα!!!!!!!!!! Λάτρεψα και το ρολόι σου που θα σκορπίζει την μυρωδιά της στην τυχερή κουζίνα!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά...είναι τέλειο το ρολόι!!!Και σε όποιον λείπει κάτι από την ντουλάπα κουζίνας του....κόβει ένα κομματάκια(αστειεύομαι)
    Πολλά συγχαρητήριαααααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά τρομερή ιδέα και όντως μοσχομυρισμένη!!!! Καλό μήνα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικό!!!Ομολογώ,ότι δε θα το σκεφτόμουν ποτέ να χρησιμοποιήσω έτσι τα μπαχαρικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου εύχομαι για τα Χριστούγεννα…
    Το καλύτερο που μπορεί να υπάρχει,,,
    Υγεία, ευτυχία, ικανοποίηση.
    Και αυτό - για όλη την αιωνιότητα!
    Και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος 2014!
    Θα τα πούμε του χρόνου,πολλά φιλιά! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας μου δίνουν μεγάλη χαρά! Πέστε κάτι!