Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Ας ταξιδέψουμε στο Παρίσι...ας ονειρευτούμε!





Γεια σας και Χρόνια Πολλά!!!

Σήμερα τελευταία ανάρτηση για το 2013.  Μια χρονιά που για μένα ηταν μια απο τις καλύτερες και πιο συγκινητικές χρονιές της ζωή μου!
Ξέρω οτι λείπω τωρα τελευταία απο τη γειτονιά αλλά συγχωρήστε με, δεν έχω μυαλό! Συντομα θα σας πω τον λόγο και θα καταλάβετε...

Πριν την λήξη αυτης της χρονιάς λοιπόν είπα να σας δείξω ενα πολυ όμορφο πίνακα που έφτιαξα για μια φίλη μου που μου το ζητησε για να στολίσει το σπίτι της.

Ενα πίνακα που ευχαριστήθηκα πολύ κατά την διαδικασία του και μου άρεσε και το αποτέλεσμα του.
Και με ταξίδεψε και με γοήτευσε...

Ελάτε να σας ταξιδέψω και εσας λοιπόν με πολλές εικόνες και λίγα λόγια...









 




Σας ευχομαι ολόψυχα Καλές Γιορτές και να περάσετε πολυ όμορφα με τους αγαπημένους σας!
Χρόνια Πολλα σε ολους σας!!!
Φιλια

6 σχόλια:

  1. Τυχερή η φίλη σου.
    Σου εύχομαι κι εγώ καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί με/μας κρατάς σε αγωνία;
    Πάντως βλέπω με μεγάλη μου χαρά, πως δεν σταματάς να δημιουργείς και αυτό είναι πολύ καλό σημάδι!!!
    Εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτές τις γιορτινές μέρες!
    ΑΦιλάκια καρδιάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφος ο πίνακας...υπέροχος!!!!!
    Καλές γιορτές και να περάσεις καλά!!! Τα λέμε το 2014 με υγεία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχος ο πίνακάς σου!!!Χρονια πολλά και με ευτυχία και υγεία η νέα Χρονιά!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένο το νέο έτος με αγάπη, υγεία, αισιοδοξία και μπόλικη υπομονή!!! Πέρνα από το σπίτι μου, έχεις ένα βραβείο να παραλάβεις! Αν έχεις χρόνο πάρε μέρος στη ανταλλαγή δώρων στο blog μου...5 μέρες έμειναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη χρονια και ευτυχισμενη!!!!!!!Υπεροχος ο πινακας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας μου δίνουν μεγάλη χαρά! Πέστε κάτι!